vasárnap, február 01, 2015

Töréspont törés

Ezen a héten sajnos elmaradt a Töréspont c. történet folyatása, mert nem éreztem elég lelkierőt az írásához, de amint tudok rá szakítani időt, azonnal nekilátok.

Be kell vallanom, hogy mostanában nem sok ötletem van, és valami eszméletlen lapos hangulatban vagyok.
Talán az az egyik oka, hogy kevés időm van, és nem tudok mindenre időt szánni, és ez lehangol.
Egy héten van, hogy 4 napot 12 órázunk, és amikor végre eljön a hétvége, akkor is rohadt fáradt vagyok, hogy gondolkodni tudjak.

Van, hogy egy héten csak annyira jut időm, hogy beszéljek fészen ismerőseimmel meg megnézzek pár filmet, animét.
Nem beszélve arról, hogy mangát is szoktam olvasni.

Az, hogy valamivel nem haladok nagyon gyorsan nem lomboz le, mert minden amit nézek, olvasok, hallok, egy kicsit fejleszt engem, segít abban, hogy több ötletem legyen a későbbiekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése