kedd, február 11, 2014

Elvitte a víz (helyett: Meghozta a szél)

Az a helyzet, hogy nem vagyok se fizikailag, se mentálisan a toppon. Engem is elkapott valami gyengeség.
Így hát a projektek tovább mosódnak az ötletes ládikában.

Folyik az orrom, fáj a fejem, a torkom.
Sajog a fájdalomtól minden csontom.
Olyan vagyok, mint egy elázott rongy.
Kedves barátom, csak egy okot mondj!

A fejem, mint a dinnye széthasad.
Talán szereznem kéne egy másikat.
A csontom is lecserélem valami jobbra.
Aki tud nekem adni, az mondja!

Az orromban végtelen óceán,
túl sok zsepi tenger oldalán.
Az erő most nincs velem, édesapám.
Be kell vetnem a gyógyszer kúrát.

Azt hittem erős vagyok, nevettem rajta,
de a galád a sötétből előkaparta,
minden erejét, hogy az ágyba döntsön.
Folyékony testem az ágyra öntöm.

Nagy Łászló (2014.02.11)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Köszönöm mindenkinek, aki eddig kitartott mellettem! Remélem hamar felépülök. 

Jól vagyok! :) És hétvégén gőzerővel folytatódik a kaland. :)

Ui.: a verset direkt hagytam meg :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése