hétfő, február 17, 2014

Fejlődgetünk

Rég írtam a blogba. Több, mint 2 hete. Ez felháborító, mennyire antiszociálissá tudok válni, ha játszok.
World of Warcraft - Cataclysm a bűnös neve.

Annyira belemerültem a fejlődgetésbe, meg a skillek, professionok húzásába, hogy az utóbbi két hétben nem is nagyon fókuszáltam az írásra.
Elnézést!

No, de február végére, akkor is megírom az Infernál első fejezetét.

Még a green farm3-mal se nagyon játszottam. Szegény kecskék! :(
Jaj, igen! Elértem a 30-cas szintet, és felépítettem a Greenhouset.
A Greenhouse, random növényt ad mindennap. Ma pl. sikerült 5 darab tököt kapni (hála az égnek), így nem kell rá készpénzt feláldozni. A bikám is adja rendesen az elixírt. :)
Meg ma a Tavacskámból is sikerült tökpitét kapnom, így teljes a boldogságom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése