szerda, március 12, 2014

Képregény (Infernál ONESHOT)

Elindítottam egy új képregényt, ami egy új projektem is egyben, ez pedig az Infernál - A kezdetek előtt: Dave Geremis története.

Nagyvonalakban csak annyit szeretnék róla elárulni, hogy maga az eredeti történet (Infernál), annyira hatalmas ötletáradattá nőtte ki magát, hogy úgy gondoltam, hogy a könyvön kívüli kis melléktörténetben mesélem el az egyik szereplő (Mark Geremis) nagyapjának a történetét.
Némiképp kapcsolódik az eredeti történethez, de azért szerettem volna őt kihagyni belőle.
Dave Geremis gyerekkoráról és felnőtté válásáról szól a történet, amely nem ölel át akkor nagy intervallumot, mint maga a fő történet eseményei.

A történet elején szemtanúi lehetünk Dave harcának és halálának. Nyilván nem véletlen raktam ezt a történet elejére, ugyan is ez az a pont, amiben kapcsolódik a fő történethez.
Ezek után teljesen elindul a gyerekkortól való mesélés.
Pár dolog napvilágot lát ebben a kis történetben is, úgyhogy érdemes követni, a fő történet mellett vagy után (esetleg előtt).

Hogy egy kicsit sploilerezzek, rakok ki egy képet is:

Persze ezzel sokat nem árultam el, mert fentebb már leírtam az eseményeket.
A grafika nem profi szintű, de nem is azért született meg, hogy szemet gyönyörködtessen, hanem, hogy a LEÍRT történetet némiképp vizualizálja a lustább, olvasni nem szeretőknek.
A kép, amit felraktam színes, mert úgy gondoltam, hogy a fekete fehér mellett néhol elkészítem színesben is, akinek rossz lenne a képzelő ereje, de alapjában véve fekete-fehéren készültek el a képek.

Jelenleg is benne vagyok a történet írásában, szóval nem tudom, hogy hány oldalt fog körül ölelni és mennyi oldal lesz rajzbelileg, de majd egyszer elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése