kedd, április 01, 2014

Helyzetjelentés

Mostanában nem nagyon írtam ide, eléggé el vagyok havazva.

Lássuk csak miben mesterkedtem eddig:

- WOP térképek rajzolgatása (még nincsenek kidolgozva)
- Infernál ONESHOT rajzolása (szünetel most, mert majd lapra vetem és szkennelős lesz)
- Infernál ONESHOT történet írása
- rajzolgattam, gyakoroltam
- World of Warcrafttal kockultam
- pihengettem
- melóztam (rendes munkahelyen és maszekban)

Elétek tárom az eddig megrajzolt térképeket (nem nevetni rajta, mert még nincsenek kidolgozva):




Egyik kedves ismerősöm panaszkodott, hogy nincsenek havas meg sivatagos területek, azokat majd orvoslom, egyelőre csak a NAGYJÁBÓL státuszban vannak.

A területek történeteinek leírását később közlöm. (mert még nincs kész)

Ja és boldog születésnapot minden kedves ismerősömnek :) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése