kedd, október 14, 2014

Egy új korszak kezdete, csak vicceltem

Folytatódik az őrült írás, teszek-veszek folyamat.
Ez azért jó, mert nem is tudom, nem jó, de kényszeres alkotási mániám van és, ha alkothatok az boldoggá tesz.

Most nem szeretnék kitérni a projektekre, amiket már korábban leírtam, csupán csak szeretnék egy kicsit hantázni a semmiről.

Szóval volt róla szó, hogy elmegyek pihenni, mert soknak tartottam a magammal szembeni gyártási elvárást, ezért meg is történt a NAGY pihenés. Kipihentem magam, hogy újult erővel osszam meg az emberek véleményét a saját alkotásaimmal.

És minden jó addig, amíg az ember szereti csinálni. És és szeretem csinálni.
Teli vagyok ötletekkel. Mindig új dolgokon gondolkodom.
Egyszerűen közveszélyesen sokat gondolkodom. Még magamra is veszélyes vagyok, ezért szoktam pihenni menni, hogy teljesen kimossam az agyamból a dolgokat.
De az a poén, hogy miközben pihenek is folyton jár az agyam az új dolgokon.
Nem tudok leállni.

Az időjárást is szeretném megemlíteni, hogy eddig szerencsére nagyon jól alakult és eléggé kellemes őszi napokat élhettünk meg. Ez a munkám szempontjából is előnyös, hiszen ki tudok menni, kint tudok lenni a területen, normálisan el tudom végezni a munkám, nem kell vacognom, meg bujkálnom az eső elől.

Megemlíteném még, hogy vettem új hangfalat magamnak (nem kell valami durva dologra gondolni).
Azért, mert a régi USB-én keresztül fogyasztott áramot, de az volt vele a gond, hogy fogta a rádió adásokat is, pont az USB áramellátása miatt, és lehetett hallani az áram ingadozását is. Szóval nagyon idegesítő volt.
Ezért vettem egy olyat, ami 220-as áramforrásból táplálkozik.
Én megértem, hogy az USB takarékosabb technológia és a hangfal amúgy sem eszik sokat (mármint egy egyszerű kis sztereó hangszóró), de a zúgásból és a rádió adásokból nem kérek, köszönöm.

Mellesleg, ami van nekem kölcsön gép (amiről írok most is) olyan konfiggal rendelkezik, hogy a hátuljában csak 2 db USB csatlakozási hely van.

Ennyit mára. Majd írok még, úgy is benne vagyok most az írásban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése