szerda, október 15, 2014

Saját magam utáni kutatás eredménye

Az elmúlt hetekben vettem észre, hogy amit elveszettnek gondoltam az végig fent volt az internetes tárhelyemen, csak nem vettem észre, mert keveset szoktam feltölteni.

Szóval, lényeg a lényeg, az Infernál - Első könyv: Kezdet és a World of Putycraft hivatalos története végig fent várt engem a Google tárhelyemen.

Annyira elővigyázatos voltam, hogy nem is gondoltam volna, hogy ennyire előzékenyen feltöltöm majd netre, hogy ha netán valami baja esne a gépnek, az éterben tovább fenn maradhasson az alkotásom.

Jelenleg azon gondolkodom, hogy a Facebook-ra kiírt verseim is "megmentem" a Google tárhelyre, ha netán a Facebook-ot sikerülne szétbombáznia rosszakaró hackereknek vagy netán elszállna a Facebook összes szervere. (Persze ez a Google-lel is előfordulhat).

Más téma:

A mai napom eléggé feszült volt. Nem volt elég, hogy egész nap esett az eső, de még a munkatársaim is összekaptak és még majdnem én is szar szemét lettem, mert rendet akartam teremteni.
Aztán, amikor végre hazaengedtek a cégtől és itthon szerettem volna pihenni, nevelőfater (vagyis már nem) jelent meg itthon ittas állapotban és anyuval veszekedett, hőbörgött mindenféle hülyeségen (már tisztára elitta az eszét).

Szóval, most estére csak békére és nyugalomra vágyom a szívem legmélyéről.

Csak hogy egy kis magánélet is legyen már a blogban, sokszor megfeledkezem az ilyen dolgokról.

Nem szeretek kitálalni, mert ha nagyon fontosnak tartom, hogy elmondjam, akkor azt inkább személyesen vagy ha nem személyesen, akkor is csak szűk körben szoktam közölni, privátként.

Persze ettől én még nem leszek rossz ember? Vagy igen?

Sok szeretettel, Nagy László, aka ryuzakika vagy L (vagy még titkon vagy egy másik elnevezés, amit nem használ senki, csak én magamra, de azt nem árulom el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése