csütörtök, október 23, 2014

Tegnapi kimaradás, megszakadt a bloglánc

A tegnapi napomat úgymond elmosta az eső, viszont a későbbiekben kellemes csalódás ért...

De nem rohanok ennyire előre. Kezdem a magyarázkodást.

1. Nem kellett mennem dolgozni, mert szinte egész nap esett az eső.

2. Úgy gondoltam, hogy van elég időm megírni a blogot, ezért addig húztam-halasztottam, hogy nem lett belőle semmi.

3. A World of Warcrafttal próbáltam kitölteni a rengeteg "szabad" időmet.

Aztán jön el a kellemes csalódás pontja...

Legjobb barátom, és távolság (km) szempontjából a legközelebbi is, Kémeri Endre este eljött hozzám, mert már napok óta nem léptem fel fészbúkra, hogy megnézze mi van velem + hozott nekem egy jobb kölcsön gépet, mint ami eddig nálam volt (a régit meg elvitte magával).

A régi konfig:

Intel Pentium IV 2,8 GHz
1 GB DDRI RAM
ATI HD 3450 (512 MB DDR2)

Az új konfig:

AMD Athlon 64 x2 2440 MHz, 4600+
3 GB DDR2 RAM
GeForce 210 (1 GB DDR3)

Megjegyzés: Csak a lényegesebb változásokat írtam le, az alaplapot direkt nem írtam, mert egyértelmű, hogy az is más, ha más processzor van benne.

Neki köszönhetem, hogy már egy jó ideje működhetek az interneten és alkothatok saját kedvem szerint, meg persze játszhatok is.

Ezer köszönet neki és a törekvésének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése