hétfő, október 20, 2014

Újra hétfő, újra blogger

Elérkezett hétfő a bloggerkedésem ideje.
Muhaha.

Tiszteletem, üdvözletem mindenki!

Ez itt az én blogom (Nagy László) aka ryuzakika, L, Lacika.

Nos, megint eljött egy újabb hétfő, egy újabb hét kezdete, egy újabb blogolás időszaka.

Amit biztosan ígérhetek nektek:

- Ezen a héten szerdáig lesznek bejegyzések a blogban.

Hogy ez miért lesz így?

Nos, van nálunk, magyaroknál egy nemzeti ünnep október 23-án, ami az '56-os forradalom ünnepe.
Ez most csütörtökre esik.
Jut eszembe az esikről: szerdán nagyon csúnya idő lesz, ami csütörtökön sem ér véget.

Hogy miért ünneplünk?

Mert a forradalommal sikerült kivívnunk magunknak a szabad eszméket, szabad szólást.
Így hát ezen a napon mindenki lazulhat, pihenhet vagy olyan dolgokkal foglalkozhat, amikre amúgy nincs ideje.

Hamarosan óraátállítás (amit én hülyeségnek tartok).
Október 26-án, vasárnap kell majd az órát egy órával visszább állítani, hogy megkezdődhessen a téli időszámítás.
Ez igazából csak ilyen kommunista hülye szokás, ami megmaradt nekünk a múltból, hogy az embereknek ne essen ki a munkaidejük.
Mert ugye télen korábban sötétedik és az embereknek kevésbé lesz kedvük sötétben dolgozni (puszi nektek éjszakai műszakosok).
A másik meg, hogy estére lehűl a levegő és akinek nincs központi gázfűtés, annak bizony időben be kell gyújtania. (Én már csak tudom, mert nálunk is így van)

Igazából csak ennyit akartam közölni veletek mára, mert úgy gondoltam, hogy ezek azok a témák, amelyek aktuálisak a közeljövőben.

Béke veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése