vasárnap, február 28, 2016

Február végi

Úgy döntöttem, hogy kezembe veszem a dolgokat és folytatom a Kifordítva című kis online regényem írását.
Átnyálaztam a történetet és arra a döntésre jutottam, hogy amit anno Laci karaktereket behozott, majd kezdek velük valamit. Bár nem tudom mi volt az eredeti szándéka velük, de majd hozzáigazítom a történethez őket.
Nem tudom még magam sem, hogy milyen hosszúra fog nyúlni a szereplők története, de már van egy körvonalas képem arról, hogy hogyan szeretném folytatni.
Első és legfontosabb lépésem talán az volt, hogy összeszedjem, hogy pontosan mennyi szereplő van és mi a nevük. Mivel régen írtam/tuk és elő kellett bányászni, így nekem is elő kellett szednem az emlékeim, hogy a saját szereplőimmel mit akartam kezdeni.
Második lépés, a kimaradt 7 fejezet kitöltése. Ezeket a fejezeteket Laci írta volna, de sok dolga akadt, nem ért már úgy rá, utána már nekem sem volt annyira időm, és ezért maradt abban.
De a hétvégéim egy részét rá tudom szánni, hogy írjak és folytassam.

Szóval, a szereplők összeszedve:

Krisztián (ő a legelső fejezet szereplője) egy fiatal fiú, aki menekül a lények elől. Több háttérinfó nincsen róla.

Róbert, 16 éves harcos, aki egy a falakat mászó csapat tagja.

Melinda, egy szőke hajú, középkorú nő, fiatal lány, aki megsérült. Egy templomban tartják fogva ezek a lények.

Barabás, egy köpcös középkorú férfi. Roland ismerőse. A lények megtámadják a húgát, akinek segíteni akar, de végül bajba kerül.

Roland, Barabás ismerőse. A kutyáit megölik ezek a lények, akik az emberiséget tizedelik.

Vivien, egy szamurájkardot forgató nő, képzett kardforgató, aki ezeket a lényeket öli bosszúból. Férjét megölték. Utálja a vámpírokat.

Emma, a falakat mászó csapat tagja. Megsérül, de egy Márkusz nevű vámpír megmenti.

Pongrác, egy nyugdíjas, aki felszerelte a házát mindennel, hogy megvédje magát a lényektől.

Laci, egy tébolyult ember, aki nem mozdul ki otthonról, csak hogy ezek a lények ne találják meg.

James, egy vámpírölő harcos.

És Laci név nélküli karaktere. Akiről csak annyit tudok, hogy egy vámpír, és egy katonai helikopteren utazik valahova.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése