hétfő, május 02, 2016

Egy kicsit rólam (magánéleti sztori)

2015.december 25-én megkértem kedvesem kezét, és így vőlegénnyé váltam.
2016.január 1-jén kiraktam fészbúkra, hogy jegyben járunk.
2016.április 26-án elvesztettem a jegygyűrűmet és azóta se találom.

SHAME ON ME. Nem elég, hogy nincs munkám (hivatalos), még a jegygyűrűmet is elveszítettem.
A világ legszerencsétlenebb emberének érzem magam.

OFF: Megvettem a World of Warcraft című játékot. 59,99 €-ba került, ami magyar forintban (HUF) megközelítőleg 19K (kiló = ezer).














Itt lennének az igazoló képek.
Mielőtt bármi rosszat gondolnátok rólam, NEM, nem vagyok ráfüggve. Alig szoktam játszani vele.
Próbálom tartani a "szociális" életem.

Ennyit akartam írni. Legközelebb jelentkezem egy újabb Kifordítva fejezettel.
Addig is minden jót! Remélem ti nem jártok úgy, mint én.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése