kedd, május 10, 2016

Megújulva

Megtaláltam a gyűrűt :D Na, nem ma. Még múlthét csütörtökön. Mégsem vagyok annyira szerencsétlen, mint gondoltam.
Múlthét csütörtökön, azaz 2016.05.05-én. Az ötös úgy látszik egy jó szám számomra.
Meg a csütörtök is egy jó nap számomra.

Kifordítva új fejezet hétvégére várható. (Közben én is csinálom a saját dolgaimat)

Még mindig munkakereső állományban vagyok. Ha lesz munkám, akkor kevesebb időm lesz írni.

 Fejlemények (SPOT) magánéleti hír:


Úgy tűnik, hogy az asszony megy ki Angliába a nyáron, és én majd csak később valamikor megyek utána. Addig találnom kell nagyon gyorsan állást. Hogy tudjak miből pénzt keresni a kiútra. 

Másik hír:


A Téboly című novellámban egy kicsit megálltam, elakadtam. Átolvastam újra, de úgy tűnik, hogy még magammal is kifogtam a csavarokat illetően. Behoztam szereplőket, akik eddig nem szerepeltek és most meg vagyok kavarodva, hogy ki-kicsoda, mit akartam kezdeni velük.
A helyzet nem annyira vészes, de még egy darabig állni fog a dolog, vagy kelni, mint a tészta.
Most fontosabb számomra a Kifordítva projektem. ;)


Ennyi lett volna mára, majd még írok. Aloha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése