vasárnap, május 29, 2016

Magánéleti rövid hír

Nem tudom, hogy írtam e róla, de szerintem nem, ezért leírom.
Jelentkeztem a Penny-be, és hát múlthéten megtörténtek a vizsgálatok, átmentem mindenen.
Hétfőn (2016.05.30) kezdek.

Amit tudni kell:

- Egy műszakos (délelőttös)
- Reggel 8:00-tól 16:00-ig (ha 8 órát) 17:00-ig (ha 9 órát) 18:00-ig (ha 10 órát) kell dolgoznunk.
- Első három hónapban (156K bruttó) a fizetés.
- Prémium rendszer (ha az elvárt felett teljesítünk)
- Erzsébet utalvány (4 000 Ft)
- Egyéb kedvezmények (amiket most nem tudok fejből)
- Céges busz hoz-visz (nem kell biciklizni)

Amire jelentkeztem:

- Komissiózó, azaz áru összekészítő.

Ennyi lett volna a hír.

 

Ui.: A jövőhéten várható a Kifordítva folytatása, és egyben a régi fejezettel bezáródó rész. Így már minden szereplő a régi kerékvágásból folytatja tovább kalandjait.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése