péntek, április 08, 2016

Legújabb hírek: World of Putycraft

Hajlamosságot találtam arra, hogy folytassam, írjam. De egy kicsit eltérő formában.

Úgy hogy hadd jelentsem be, hogy kitaláltam, hogy írni fogom ugyanúgy, mint a Kifordítvát.
Online kis folytatásos sztori lesz.

World of Putycraft SHORTS (Rövidek) cím alatt.

És a sok kicsi történet fogja alkotnia a teljes nagy történetet.

Indulási időt még nem tűztem ki neki, mivel a Kifordítvával is haladni szeretnék.
Ami eddig biztos, hogy Putyu történetével fog kezdődni. Aztán szépen szereplőkre lesz bontva.















Íme, egy kép, amit a móka kedvéért készítettem ide. Tudom, összecsaptam.

Egy szónak is száz a vége: World of Putycraft SHORTS: Putyu történetei.

Hamarosan

 Addig is... Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése